zaterdag 15 november 2014

ScentChips



 
Toets week: dat betekend heel erg veel leren in één keer, zodat je er soms even helemaal gek van wordt met al dit boeken, teksten en feitjes die je uit je hoofd moet weten.

Het scheelt wel dat wel in de toets week alleen voor de toets naar school hoeven en dan heb je de rest van de dag nog om te leren en die gebruik ik ook vaak wel. Maar er moet ook wel eens tijd zijn om je te ontspannen. En hoe kun je dit nu beter doen dan door te gaan winkelen. Als we de bus missen hebben ga ik vaak samen met een vriendin even naar de V&D. Even overal snuffelen. Kijken of ze nog iets nieuws hebben.
 
En gisteren was ik daar weer en toen zag ik hele leuke ScentChips. ScentChips zijn kleurrijke waxchips die een heerlijke en intense geur verspreiden wanneer je ze in een ScentBurner of ScentWarmer plaatst. En ik kon het niet laten om ze niet te kopen en zeker in de toets weken is het altijd wel lekker om een lekker geurtje in je kamer te hebben.
 

 
 
 

De ScentBurner kun je kopen voor ongeveer €9,95. Je kunt ze kopen in verschillende kleuren en soorten. Zelf heb ik er een gekocht in zalmrose met een hart in het midden. Aan de achterkant van de Burner is een opening waarin je een theelicht kunt plaatsen. Bovenop de Burner kun je 3 of meer Chips leggen en wanneer je dan het theelicht aansteekt smelten deze en krijg je een heerlijke geur. De ScentChips kun je kopen in ontzettend veel verschillende geuren. Zelf had ik 8 ScentChips gekocht en 7 verschillende kleuren.



Er zijn 4 verschillende maten van doosjes die je kunt vullen met Chips.
  • maat S: Hierin kunnen 8 ScentChips en deze kost €3,95
  • maat M: Hierin kunnen 13 ScentChips en deze kost €5,95
  • maat L: Hierin kunnen 26 ScentChips en deze kost €11,95
  • maat XL: Hierin kunnen 38 ScentChips en deze kost €14,95

Op de doosjes staat niet hoelang ze blijven ruiken, maar een vriendin van mij heeft ze ook en die vertelde dat ze ze al een hele poos heeft. Dus ik denk dat ze wel lang mee gaan. Ik vind ze ontzettend leuk, het brengt super veel gezelligheid met zich mee, een flakkerend kaarsje, een geurende ScentChips. Zeker een aanrader!

Wat vind jij van ScentChips? Zou jij ze ook kopen?

 
 
 Tot de volgende keer!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten